Den 6 November 2010

Förlåt för dålig uppdatering men jag pallar inte skriva för att jag inte har nån kamera att ladda upp bilder med. Men jag får helt enkelt bättra mig, men då behöver jag ert stöd också.
Jag kan förresten berätta lite om vecka för har ju inte skrivigt något.
Tyvär kommer jag inte ihåg dag för dag men jag gör en sammanfattnig av allt.
Jag har varit med Filip och alle nästan hela vackan sen har jag varit på bio med syrran och hennes kompisar och vi såg Due Date som var as braoch rolig. Sen skulle jag se Saw 7 men det blev inte så. Sen så har jag shoppat en hel del, var med Felicia i stan och drack latte och shoppa lite kläder till haloween festen vi hade. Den blev hyfsad bra. Så det var väl typ min vecka. Sen så idag ska jag åka till graven där min bror ligger och tror det e mammas mormor och morfar. Sen blir det ridinig imorgon! Yeey. Det ska faktiskt bli riktigt kul för jag ska träna på galopen och fattning. Sen så blir det tävling om en vecka :) 
Nu får ni ha det så bra för pappa kommer snart och hämtar sara om mig.
Puss

Alice Hagenbrant – Samson
Lyssna säger jag bara!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0